Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta

Nowoczesne rozwiązanie dla Twoich klientów

Komunikacja z klientami

eBOK zapewnia skuteczny kanał komunikacji dla przedsiębiorstw posiadających Klientów masowych (rynki energii, wod-kan, usług telekomunikacyjnych, operatorów telewizji). Mamy 16 lat doświadczenia w tworzeniu tego typu oprogramowania.

Marketing

System upraszcza proces pozyskiwania zgód marketingowych od Klientów. Pozwala na kierowanie wiadomości oraz ofert do wybranych grup. Udostępnia rozbudowane statystyki.

Także dla niepełnosprawnych

Ostatnie wersje naszego systemu działają w oparciu o standard interfesów internetowych WCAG 2.0. Oznacza to, że dostosowane dla osób z różnymi niepełnosprawnościami. Można zwiększyć kontrast kolorów, rozmiar czcionki, a automatyczny lektor przeglądarki będzie mógł poprawnie przeczytać treści na stronie.

Łatwe płatności

eBOK udostępnia możliwość płatności kartą i przelewem.

Samoobsługa

Funkcjonalność dla Klienta końcowego to nie tylko podgląd historii rozliczeń, ale również możliwość aktywacji powiadomień i usług, wydania dyspozycji (np. zamówienie usług dodatkowych) lub skorzystania z formularza kontaktowego.

Skalowalność i integracja

Zastosowana architektura i technologia pozwalają na realizację dużych wdrożeń, w których eBOK współpracuje z wieloma systemami i źródłami danych (w infrastrukturze Klienta lub jako usługa zewnętrzna). eBOK jest także znakomitym rozwiązaniem dla szczególnych potrzeb mniejszych Klientów.

Urządzania mobilne

Udostępniamy aplikację na telefony i tablety posiadającą funkcje dostępne w eBOK.

Wdrożenia