Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta

e-BOK WCAG

Dla każdego Twojego klienta

Komunikacja z klientami

e-BOK zapewnia skuteczny kanał komunikacji dla przedsiębiorstw posiadających Klientów masowych (rynki energii, wod-kan, usług telekomunikacyjnych, operatorów telewizji). Mamy 16 lat doświadczenia w tworzeniu tego typu oprogramowania.

Także dla niepełnosprawnych

Ostatnie wersje naszego systemu działają w oparciu o standard interfesów internetowych WCAG 2.1. Oznacza to, że są dostosowane dla osób z różnymi niepełnosprawnościami. Można zwiększyć kontrast kolorów, rozmiar czcionki, automatyczny lektor przeglądarki będzie mógł poprawnie przeczytać wszystkie treści na stronie. Użytkownik nie doświadczy natłoku niepotrzebnych informacji.

Poczuj, jak to jest, mieć swojego e-BOKa

Marketing

System upraszcza proces pozyskiwania zgód marketingowych od Klientów. Pozwala na kierowanie wiadomości oraz ofert do wybranych grup. Udostępnia rozbudowane statystyki.

Płatności online

Dostępna jest możliwość płatności kartą, szybkim przelewem i BLIKiem. System współpracuje z serwisem Przelewy24.pl. Na życzenie klienta możliwa jest integracja z dowolnym innym operatorem płatności.

Samoobsługa

Funkcjonalność dla Klienta końcowego to nie tylko podgląd historii rozliczeń, ale również możliwość aktywacji powiadomień i usług, wydania dyspozycji (np. zamówienie usług dodatkowych) lub skorzystania z formularza kontaktowego.

Skalowalność i integracja

Zastosowana architektura i technologia pozwalają na realizację dużych wdrożeń, w których e-BOK współpracuje z wieloma systemami i źródłami danych (w infrastrukturze Klienta lub jako usługa zewnętrzna). e-BOK jest także znakomitym rozwiązaniem dla szczególnych potrzeb mniejszych Klientów.

Wdrożenia