Organizacje chcące czerpać korzyści z eksploracji procesów na podstawie automatycznie zbieranych zdarzeń, stają przed wyzwaniem, aby ich dzienniki zdarzeń były jak najwyższej jakości. Sherlock, łatwo integrując się z dowolnymi aplikacjami, daje możliwość wdrożenia w organizacji dziennika zdarzeń na najwyższym poziomie dojrzałości.*
*według klasyfikacji IEEE Task Force.
Historyczna – co dzieje się w firmie
Procesowa - jak wykonywane są dane procesy
Organizacyjna - kto uczestniczył w procesie
Relacyjna - jakie powiązania powstają pomiędzy procesowanymi strukturami/obiektami
Interakcyjna - jakie interakcje zachodzą między obiektami i uczestnikami procesu
Sherlock to narzędzie, łączące cechy rozwiązań typu Bussines Intelligence oraz rejestru operacji. Dzięki łatwej integracji z funkcjonującym w organizacji oprogramowaniem pozwala w uporządkowany sposób agregować ślady cyfrowe towarzyszące realizowanym procesom. Umożliwia zaawansowaną analizę kontekstową, zbiorczą i statystyczną. Za sprawą kilku kliknięć zebrane dane zamieniają się w wiedzę!
Sherlock może być uruchomiony jako usługa w chmurze(Software as a Service). Nie wymaga instalacji, inwestycji w infrastrukturę i zapewnienia obsługi informatycznej przez kupującego. Dzięki temu minimalizuje się ryzyko inwestycji w tego typu oprogramowanie.