Zdalna praca

W Twojej firmie
bez przeszkód

Zdalny potencjał

HO (Home office) to nie tylko opcja awaryjna na czas epidemii. 33% zatrudnionych w Polsce osób pracuje obecnie zdalnie.

Jakie są korzyści? Inwestujesz w nowe możliwości działania ponadczasowo. Redukujesz koszty prowadzenia firmy. Zwiększasz kompetencje cyfrowe pracowników. Poprawiasz zadowolenie i wydajność zespołu. Unowocześniasz przy okazji firmę od strony IT, poprawiasz bezpieczeństwo. To się opłaca.

Czy HO jest dla mnie?

HO sprawdza się dobrze tam, gdzie ludzie pracują z komputerem. To bardzo szeroka grupa pracowników.

Call center, biura księgowe, nieruchomości, ubezpieczenia, architekci, finanse, agencje reklamowe, kancelarie prawnicze, firmy szkoleniowe, artyści, konferansjerzy, to kilka przykładów branż.

Warto zauważyć, że nie wszyscy pracownicy muszą pracować zdalnie i nie cały czas. Jest to tak zwany model hybrydowy - najpopularniejszy.

Wirtualne biuro

Kompetencje pracowników i sposób zarządzania to filary pracy zdalnej. Trzecim jest wirtualne biuro, przygotowane adekwatnie do tego, co robicie, czyli narzędzia i infrastruktura IT.

Narzędzia i sprzęt mogą się różnić. Liczy się tu branża, liczba pracowników, przyzwyczajenia, stanowisko, częstość pracy zdalnej i oczywiście infrastruktura IT, którą już posiadasz.

Nawet najlepiej przeszkoleni pracownicy wpadną we frustrację lub ich produktywność spadnie, gdy będą musieli zmagać się z niedogodnościami. Skorzystaj z naszej wiedzy, aby to wszystko dobrze poukładać.

Jak przebiegnie wdrożenie?

Porozmawiamy z Twoimi menadżerami i pracownikami, którzy będą pracować zdalnie, aby zrozumieć jak wygląda Wasza praca.

Ustalimy jakim sprzętem i oprogramowaniem już dysponujesz, tak aby maksymalnie wykorzystać Twój ekosystem IT i uważać na koszty.

Wykonamy analizę przygotowując kilka propozycji. Po Twojej decyzji wdrożymy rozwiązanie i przeszkolimy Twoją kadrę.

Nie zostawimy Cię samego i będziemy się przyglądać, czy wszystko dobrze działa, aby ewentualnie pomóc.

Technologie

Możesz być zdziwiony, jak wiele różnych elementów infrastruktury IT można łączyć, aby osiągnąć optymalny efekt. Oto obszary oprogramowania i sprzętu z których czerpiemy, realizując wdrożenie.

  • Komunikacja zespołowa
  • Zarządzanie czasem i zadaniami
  • Chmury
  • Dostęp do sieci firmowej VPN
  • Wirtualne komputery
  • Rozproszona telefonia VOIP
  • Serwery danych, dostępowe
  • Backup i archiwizacja
  • Podtrzymywanie zasilania
  • Zabezpieczenia antywirusowe
  • Zarządzanie wszystkimi stacjami
  • Sieci komputerowe